Cabinet avocat Marius Pântea -
descriere site
Dreptul Transporturilor & Asigurarilor

DREPTUL TRANSPORTURILOR ┼×I ASIGUR─éRILOR

În mod evident, transporturile sunt barometrul afacerilor. Dreptul transporturilor este o ramur─â provenit─â din dreptul comercial, având în vedere complexitatea raporturilor juridice din domeniul transporturilor, care a necesitat o abordare ┼či o reglementare specializat─â ┼či disctinct─â.

Asigur─ârile sus┼úin ┼či ele afacerile, prin preluarea riscului de producere a unor evenimente incerte, nedorite, imposibil de evitat. Complexitatea raporturilor juridice în materia asigur─ârilor a determinat o reglementare distinct─â ┼či o ap─ârare special─â a drepturilor ┼či obliga┼úiilor asumate în contractele de asigurare.

• Consultan┼ú─â în materia transporturilor

-         asisten┼úa privind elaborarea, redactarea, negocierea, interpretarea, executarea ┼či încetarea diferitelor tipuri de contracte din domeniul transporturilor: expedi┼úie, transport, logistic─â, închirieri flote auto etc.

-         Consultan┼úa cu privire la ob┼úinerea licen┼úelor / certificatelor de transport, precum ┼či a atestatului / certificatului de competen┼ú─â profesional─â

-         Asisten┼úa ┼či reprezentarea în litigii determinate de executarea defectuoas─â / neexecutarea contractelor de transport

-         Asisten┼úa ┼či reprezentarea în cadrul contesta┼úiilor împotriva proceselor verbale de contraven┼úie prin care se stabilesc sanc┼úiuni pentru înc─âlc─âri de norme referitoare la Codul rutier, gabarite dep─â┼čite, A.D.R., conven┼úia CMR etc.

-         Asisten┼úa ┼či reprezentarea legal─â a transportatorilor în fa┼úa organelor abilitate în cazul accidentelor rutiere, feroviare, maritime etc.

• Traduceri documente specifice în materia transporturilor

-         traduceri de formulare diverse privind vehicule sau m─ârfuri, care nu au con┼úinut redactat în limba român─â sau într-o alt─â limb─â

-         traduceri coresponden┼ú─â specific─â caselor de expedi┼úii

-         asigurarea unei comunic─âri eficiente între transportator ┼či casele de expedi┼úii